Polityka zwrotów i reklamacji

1. Informacje ogólne

Niniejsza Polityka określa zasady składania reklamacji oraz zwrotów dotyczących usług oferowanych na stronie przez firmę:

MFS Marcin Frankowski
ul. Bolesława Szczodrego 22/5
92-414 Łódź
NIP: 7282774637


2. Charakter świadczonych usług

Usługi dostępne na stronie mają charakter spersonalizowanycyfrowy i są realizowane na indywidualne zamówienie klienta (np. interpretacje tarota, analiza snów, rytuały energetyczne).


3. Brak możliwości zwrotu po wykonaniu usługi

Zgodnie z art. 38 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi, jeżeli przedmiotem świadczenia jest:

„usługa, w przypadku której przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.”

Oznacza to, że po wykonaniu usługi nie przysługuje zwrot środków.


4. Odstąpienie od umowy przed realizacją

Jeśli klient opłacił usługę, ale nie przesłał jeszcze niezbędnych danych (np. pytania, intencji, opisu sytuacji) – może zrezygnować z usługi i otrzymać pełen zwrot.

W takim przypadku należy niezwłocznie napisać na adres e-mail: wrozka@aurana.pl


5. Reklamacje

Jeśli klient uzna, że usługa została wykonana niezgodnie z opisem (np. brak przekazu, brak wiadomości w deklarowanym czasie), może:

  • złożyć reklamację drogą mailową na adres: [tu wstaw kontakt]
  • w terminie 14 dni od otrzymania wiadomości/raportu

W treści reklamacji należy podać:

  • Imię i nazwisko
  • Numer zamówienia
  • Opis problemu

Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych.


6. Kontakt

W sprawach dotyczących zwrotów i reklamacji prosimy pisać na adres:
wrozka@aurana.pl


Dziękujemy za zrozumienie. Każda usługa jest wykonywana z intencją szacunku, ciszy i duchowej obecności.